Általános kérdések

Azok a felhasználók, akik Windows 10 Insider operációs rendszert használnak vagy a normál Windows operációs rendszerükön folyamatos beállításokat és teszteléseket végeznek.

A Windows 10 Insider programon keresztül tesztelés alatt lévő frissítések és fejlesztések érkeznek a számítógépére, amelyek sok esetben még hibákat tartalmaznak ezeket a problémákat nem a végfelhasználó oldja meg hanem majd a Microsoft mérnökei a hibabejelentések alapján. Illetve olyan felhasználóknak az eszközeiért nem tudok fellelőséget vállalni akik folyamatosan változtatják a Windows beállításokat és belenyúlnak a rendszerbe.

Igen erre van lehetőség az úgy nevezett virtuális géppel ezt meglehet oldani, hogy az eredeti Windowson létrehozunk egy különálló szoftveres környezetet ahova bármilyen operációs rendszert feltelepíthetünk és szabadon tesztelhetjük módosíthatjuk és ez nem lesz kihatással az eredeti operációs rendszerre. Ehhez viszont egy erősebb számítógépre van szüksége.

Minden Windows operációs rendszer rendelkezik egy úgy nevezett termékazonosítóval(Product ID) ezzel azonosítom be az eszközeit. Ennek az azonosítónak a megosztása biztonságos, visszaélni nem lehet vele.

A csomagban foglalt szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdések

Igen, természetesen erre van lehetősége. 12 alkalom utáni szervizelést/karbantartást 40% kedvezménnyel vehet igénybe. Vagy előfizethet egy újabb évre és a meglévő hónapjai hozzáadódnak az új előfizetéshez.

Ön kijelöl egy témát amivel kapcsolatban szeretne többet megtudni és tanulni. Egyeztetünk egy időpontot, ami mind a kettőnknek megfelel. Az oktatáson Ön csatlakozik majd a számítógépemre, mint "néző" így látni fogja a képernyőmet és nyomon tudja követni az oktatást is. Interaktív oktatás híve vagyok így gyakorlatiasságból nem lesz hiány!

Erről megtalálja a teljes tájékoztatást a Főoldalon illetve a Távsegítség GYIK oldalán.

Lehet egy vagy akár több kérdése is egyszerre. A csomagjának megfelelő módon elküldi nekem a kérdéseket, amiket én készséggel megválaszolok Önnek. Emailokra általában 30 perc és 3 óra között válaszolok Skype és egyéb chat üzenetekre pedig 45 percen belül a legtöbb esetben. A válaszoknál ha szükséges képernyőképeket és hasznos lineket is küldök. Ha pedig kifejezetten tanácsadásról van szó azt a csomagjától függetlenül telefonon vagy online híváson keresztül intézzük.

100%, hogy érkeznek újabb szolgáltatások minden előfizető számára! Célom, hogy a Prémium Szoftveres Támogatás legyen a jövője a szervizelésnek és ehhez elengedhetetlen a folyamatos fejlődés és javulás. Ha bármi ötlete lenne a szolgáltatás javításához kérem írjon nekem email a szerviz@onlinepcszerviz.hu elérhetőségemre.

Előfizetéssel kapcsolatos kérdések

Nem, ilyen lehetőség nincs viszont tervben van a bevezetése.

Miután megrendelte a kiválasztott csomagot egy visszaigazoló emailt fog kapni amiben megtalálható lesz a díjbekérő, amit a számlázz.hu rendszerével állítottam ki. Lehetősége lesz az OTP SimplePay rendszerén keresztül bankkártyával fizetni vagy Banki átutalással.

Igen, a fizetést az OTP Simple biztonságos rendszerén keresztül tudja intézni (tehát hozzánk semmilyen adatja nem jut el, így azokat mi nem is tároljuk). Olyan egyszerű, mintha bankkártyával fizetne a boltban, csak ez még annál is biztonságosabb.

14 napig van lehetősége indoklás nélkül visszamondania az előfizetését és 100%-os visszatérítést kapnia amennyiben az előfizetésben foglalt egyik szolgáltatást se vette igénybe. Ha a 14 nap alatt igénybe vette valamelyik előfizetésben levő szolgáltatást(kivétel egyedi tartalom oldal) annak normál áras díja levonásra kerül és a fentmaradó összeget visszautalom.

Természetesen igen! A visszaélések elkerülése végett az előfizető köteles megindokolni a visszatérítés okát és amennyiben az indoklás jogos csak akkor teljesül a visszatérítési kérése az előfizetőnek. Minden szervizelésről/karbantartásról munkalap készült, amit a megrendelő digitálisan aláír illetve az emailen vagy chaten feltett kérdések és válaszok archiválásra kerülnek ezzel biztosítva a valós információk meglétét, amit visszatérítési kérésnél a szolgáltató felhasznál. Amennyiben a szolgáltató és az előfizető nem jut közös megegyezésre az EU-s jogszabályoknak megfelelő vitarendezés az OVR platformján indítható.

Ügyfélszolgálat

Amennyiben 2 óra elteltével se kapja meg a visszaigazoló emailt vagy azt nem találja se a promóciós levelek se a spam mappában akkor írjon a szerviz@onlinepcszerviz.hu elérhetőségre

Ez esetben várom a megkeresését a szerviz@onlinepcszerviz.hu e-mail címen. Kérem, hogy levelébe írja le részletesen a kérdését vagy problémáját, hogy a lehető leggyorsabban és pontosabban tudjak Önnek válaszolni. További elérhetőségeimet megtalálja a Kapcsolat oldalon. Keressen engem bizalommal készséggel állok a rendelkezésére!


Ez a weboldal cookie-kat (sütiket) használ azért, hogy weboldalunk használata során a lehető legjobb élményt tudjuk biztosítani.

OK!
Váltás gyengénlátó verzióra!