Általános kérdések

Nem. Szolgáltatásaimat online vagy telefonon keresztül biztosítom.

Az impresszum megtekintéséhez kattintson IDE.

Ez eddig egyszer sem fordult elő egyik ügyfelemnél se és természetesen ezt szeretném, hogy a továbbiakban is így legyen. Jótállás, szavatosságról és Felelősség korlátozásról bővebben az Általános Szerződési Feltételekben olvashat.

(Magánszemélyeknek) Igen van erre lehetősége a Prémium Szoftveres Támogatás szolgáltatásom keretein belül. Kattintson IDE a további részletekért.

Igen van erre lehetőség. További információkért vegye fel velem a kapcsolatot valamelyik elérhetőségemen keresztül. Kattinson IDE a további részletekért.

Technikai Kérdések

Természetesen igen! Távsegítség létrehozása előtt megkérem, hogy zárjon be minden olyan személyes dokumentumot, amit nem szeretné, hogy lássak. Miközben pedig a számítógépére vagyok csatlakozva látni fogja minden lépésemet.

Bizonyos esetekben szükségem van Önre, hogy gyorsan és gördülékenyen menjen a szervizelés de a többi esetben nyugodtan elmehet a számítógépe mellől és amikor végzek a szervizeléssel telefonon értesítem Önt.

Windows 10-be beépített Gyors Segítség alkalmazást, TeamViewer programot valamit a TeamViewer Pilot okostelefon alkalmazást.

Nem! A kapcsolat létrehozása roppant egyszerű nem igényel komolyabb számítástechnikai tudást.

Igen! Az Ön és az én telefonom között létrehozott kapcsolat ugyan azon az elven alapszik mintha csak a számítógépeink csatlakoznának. Önnek bármikor van lehetősége megszakítani a kapcsolatot!

Igen! Viszont a saját és ügyfeleim tapasztalatai is negatívak ezekkel az eszközökkel kapcsolatban. A hozzá tartozó illesztőprogramokat szinte lehetetlen megtalálni és sokszor sikeres szervizelés után pár nappal ismét jelentkeznek ugyan azok vagy egyéb problémák. Legjobb javaslatom: Kerülje ezeket az eszközöket.

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Nem. DE az ingyenes hibafelmérés után az esetek 99%-ban tudom ügyfeleimet tájékoztatni, hogy a probléma megoldható-e vagy esetleg van rá esély, hogy minden hibaelhárítási lépés elvégézése után se fog a probléma megoldódni.

Ez a szervizelés idejétől és a problémától is függ. A legtöbb esetben a szervizelés költsége 5-15.000 Ft közötti. A szervizelés előtt minden ügyfelemet tájékoztatom, hogy körülbelül milyen költségekre számíthat.

A fizetés bankkártyával vagy banki átutalással történik. A számlázz.hu rendszerével küldök ki díjbekérőt ügyfeleim számára. A bankkártyás fizetések pedig az OTP SimplePay szolgáltatáson keresztül történik.

Igen, a fizetést az OTP Simple biztonságos rendszerén keresztül tudja intézni (tehát hozzánk semmilyen adatja nem jut el, így azokat mi nem is tároljuk). Olyan egyszerű, mintha bankkártyával fizetne a boltban, csak ez még annál is biztonságosabb.

A szervizelés után azonnal küldöm Önnek a díjbekérőt. A kiküldés utána 24 óra áll a rendelkezésére, hogy rendezze a szervizelés díját.

Eddig minden ügyfelem időben teljesítette a szervizelés költségének a rendezését viszont fizetési késedelem esetén a megrendelő a mindenkori jegybanki alapkamat kétszeresének megfelelő mértékű késedelmi kamat megfizetésére köteles.

Elérhetőség és Ügyfélszolgálat

A legtöbb esetben Hétfőtől-Vasárnapig elérhető vagyok akár kései órákban is (23:00-ig).

A Kapcsolat oldalon megtalálja az elérhetőségeimet.

Nem. Amennyiben Önnek az adott nap nem alkalmas van lehetősége időpontot foglalni. Foglaljon időpontot most!

Nem rendelkezem fizikai üzlettel.

Ez esetben várom a megkeresését a szerviz@onlinepcszerviz.hu e-mail címen. Kérem, hogy levelébe írja le részletesen a kérdését vagy problémáját, hogy a lehető leggyorsabban és pontosabban tudjak Önnek válaszolni. További elérhetőségeimet megtalálja a Kapcsolat oldalon. Keressen engem bizalommal készséggel állok a rendelkezésére!


Ez a weboldal cookie-kat (sütiket) használ azért, hogy weboldalunk használata során a lehető legjobb élményt tudjuk biztosítani.

OK!
Váltás gyengénlátó verzióra!